Mysko

Hur kan ett flygplan bara försvinna? Poff upp i rök??
Omständigheterna är helt klart mysko...

Är ganska kul att folk börjar spekulera om det passerad bermuda triangeln direkt. Det märks verkligen att det är något som satt sig i folks minnen. Jag vet dock om jag tror helt på denna story men vem vet? Största delen av jorden som vi fortfarande vet lite om är ju det som finns under vattnet. Helt klart farscinerande!

Nu har det iaf hittat vrakdelar och annat som kanske kommer från det saknade planet. Hoppas vi snart får veta vad som hänt. Kommer följa detta med spänning. Tråkigt för de som var på planet och deras anhöriga. En tanke till dem.

Kokain i Red Bull!!
Något annat som jag fann lite lustigt var något jag just hörde på nyheterna. De har hittat spår av kokain i Red Bull!! Helt galet! Detta ska nu utredas i Sverige. Kommer också följa detta med intresse! Inte konstigt jag inte klarar av Red Bull. Blir ju hög en hel helg av en liten burk!


Något som också är hemskt är den 3 åriga pojke som drunknade i hemmapoolen igår kväll. Fyyy så hemskt! R.I.P

Kommentarer
Postat av: Emilia

mm.. lite läskigt faktiskt. Det händer ju nästan aldrig ngt med flyg men när det väl gör det så gör det , det rejält!

2009-06-03 @ 10:30:20
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Isabel

Ja det är ju nästan som Lost i verkligheten ;-)

2009-06-03 @ 16:23:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0