Lördag

Igår blev lite stressat och emotionellt. Var till pappa och fick låna hans blir för att ta oss till sjukhuset. Mormor verkade ok och var kanske ett falskt alarm. Men hoppas att hon håller koll på det några dar och går på en riktigt undersökning också. Resultatet på blodprovet hon hade fått när jag skulle lägga mig såg bra ut men de skulle ta ett till för säkerhetsskull.

Idag blir det dragracing i Västerås. Ska bli kul, tur jag hittade min solskyddsfaktor 20 så jag inte ser ut som en tomat i fejjan ikväll om det blir nå platina. Ingen aning om jag har lust, kommer inte ha nå alkohol iaf eftersom jag glömde köpa det igår men vi får se när vi kommer får Västerås kanske fortfarande är öppet. Stänger kl 15 va?
Får helt enkelt se om jag har lust att gå ut ikväll iaf efter allt som hänt på sistone, kanske bara hänger med på förfesten.

Nu måste jag sminka mig, käka frulle, packa lite och sen ta bilen till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0