Jobbcenter igen då

Snart dags att åka. Ännu en dag på jobbcenter. Får se om jag kollar på andra halvan av filmen jag såg siter eller sitter och lyssnar på någon som pratar om den dolda arbetsmarknaden dvs svartjobb och vad det kan få för konsekvenser. Men det blir nog bra.

Läg för övrigt vaken och snurrade innan klockan ringde idag. Lite stolt blir jag över mig själv! hahaha

Förresten, pappa betalar tv-avgift så fattar inte vad det var för pucko som ringde igår. Han skickade iaf ett mail till dem igår och ska ringa idag så det löser sig. Men säger det ändå igen, jävla puckon på radiotjänst alltså, ska bara ha pengar även fast de ligger inne på flera miljoner på banken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0