Irritationen växer!

Jag börjar blir riktigt irriterad på min fot nu som vägrar att ge med sig. Ska bara veta hur handikappande det är att inte kunna göra någonting. Jag kan verkligen inte gå ut och gå eller någonting.

Trodde foten var nästan bra idag men icke. Var tvungen att ta mig till Gränby för att köpa ipren och jaa sen har foten gjort ont som in i helvete.

Snart har det gått en vecka och man kan ju inte bara blir liggande på sängen eller soffan. Visst har läst ut 2 tjocka böcker på en vecka men jag vill gärna kunna gå ut och göra nått nu när det varit fint väder idag me nej. Balkongen blev det för min del.

Vi får helt enkelt se hur det blir. Enda positiva med det är att mamma inte kan be mig att göra massa saker åt henne.
Men jag hatar att inte kunna göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0