2 dagar kvar...

Tekniskt sätt iaf innan terminen är slut. Men som sagt arbetet är så gott som klart så blir klart för att skickas in imorron..

Fredagen kommer bestå av massa packande, städande och förberendade inför rumuthyrningen och hemflytten över sommaren som sker på lördag.

Kan inte förstå att jag har så mycket skit. I slutändan kommer jag väl tappa tålamodet att försöka placera bort allt så det kommer hamna i en säck och så in i närmaste skåp. Som sagt en del ska hinnas med under morgondagen samt fredagen.
För att inte tala om alla saker som jag ska ha med mig till Uppsala. Helt galet, jag har frågat mig själv flera gången redan om det verkligen behövs och jag kan inte få mig till ett nej. Så kommer bo i diverse väskor och påsar hela sommaren.. yippie!

Men nu.. Sängdags ZZzzz

Kommentarer
Postat av: Emilia

Om du har tur kan du få praktik därigenom som sedan kan leda till jobb. Jocke fick praktik genom soc för några år sen, som sedan anställde honom efter några veckor.

2009-06-04 @ 00:40:40
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0