Tristess!!

Asså jag håller på avlider. Bokstavligen!

Har varit på jobbcenter idag vilket iaf är lite aktivitet men jag får inget utav det längre. Mena hittills har jag kollat på film eftersom jag inte tyckt något annat varit så roligt och aktuellt. Och i väntan på att jag kanske skulle slippa gå. Men icke så jag har fortsatt och 2 filmer är avklarade, en gång var jag också "sjuk". Idag gjorde jag ett personlighetstest vilket kunde hjälpa till när man skrev personligt brev samt Vägledning. Vilket är ett test som visar lite hur lämpade man är för ett visst arbete. Okej det borde man egentligen kanske göra innan man bestämmer sig för vad man vill plugga? Mitt yrke fanns inte ens med men liknande. Kort och gott 3 yrken som passade mig arbetsterapeut, barnskötare ohc personlig assisten. Men nu vet jag inte vad jag ska göra de resterande 7 gångerna. Okej på torsdag ska vi ha lite föreläsning och filmtittande om svartjobb och sånt.

Men jag får inte ut något av det! Jag tycker att mitt CV +personligt brev är bra och de har kollat på det och tycker också att det är ok. Formulerade mig väl lite annorlunda i brevet efter personlighets testet men that´s it.

Det har också slutat med att jag gått hem tidigare. Ingen idé att bara sitta där och hänga liksom.

Ingen som ska storstäda förråd, måla, greja med något som behöver hjälp? Jag stället upp! Bara jag får nått at göra hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0