Skönlitteratur

Skulle man kanske kunna säga då jag läst en hel del hittills i sommar i brist på annat att göra. Orka ligga dagarna i ända och kolla på film liksom. Om jag bara hade nå bra dokumentärer. Nej som sagt får roa mig med att läsa och måla mandalas.

Dessa böcker har jag lyckats ta mig igenom:
JK Rowling - Harry Potter och halvblodsprinsen
JK Rowling - Harry Potter och dödsrelikerna
Stephanie Meyer - Om jag kunde drömma
Christina Wahldén - Eskort
Christina Wahldén - Kort Kjol
Christina Wahldén - Cell grön
Candace Bushnel - Sex and the city

Nu måste jag lyckas få tag på nån ny bok att läsa då jag läste ut kort kjol igår. Har varit på bibblan 2 gånger och de böcker jag vill läsa är redan utlånade. Nån som har en bra bok att erbjuda? Eller tips på en bra bok?
Kunde inte ha med hela min bokhylla till Uppsala direkt och i det här hemmet läser ingen böcker. suck!

Skulle vilja läsa fortsättningen på Twilightserien och Mari Ljungsteds böcker är bra!

Dum fråga kanske men.. Varför går det inte såhär snabbt att läsa kurslitteratur? Kanske för att kurslitteratur känns påtvingat och man inte får välja samt att måste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0