Shame on me

Har varit väldigt dålig på att blogga under helgen. Har helt enkelt varit antingen för uttråkad eller upptagen för att skriva något. Helgen har visserlgen gått ganska fort, men jag är fortfarande trött på all ledighet. Den ena dagen är den andra lik nu för tiden och alla jobbar så kan ju inte dela med mig av mitt trevliga sällskap hahaha.

Men en liten kortis om vad jag haft för mig under helgen.

Fredag
Var till Nina i Up. Väsby en sväng och snackade skit och träffade lilla Bulten. Helt underbar är han måste jag säga. Redan kär! haha minns lite hur det var när jag/vi (pappa och jag) hade Knutte (vår katt). Men det är länge sen nu. Det känns hårt, jag som älskar djur och helst av allt skulle vilja ha dem runt omkring mig hela tiden men familjemedlemmars allergi gör det inte lätt. Var iaf jätte trevligt att äntligen hälsa på.

Sen hämtade jag pappa på jobbet och åkte med honom och bytte däck på bilen. ÅÅÅh GESH va snygg däckkillen var. Kunde inte rå för att jag stod och stirrade hahaha. HOLY M** säger jag bara! haha
Åkte med pappa hem och käkade på en gång i brist på annat, kollade på tv, sov lite framför tvn till Ghost busters, såg Crocodile dundee och åt jordgubbar och grädde samt ost och kex. Fin fin fredag...

Lördag
Dagen gick segt fram tills vi tvingade oss på hem till Anna.. haha, ja Emelie tvingade typ in oss så Anna inte fick sova! Men hon gick att övertala så vi åkte dit och kollade på film och dippa chips.. Såg the mirrors, helt ok måste jag säga. Läskig här och där, rekommenderas...

Fick sedan dela säng med min bror eftersom Osama hade kompisar som skulle sova över. Jaa det var en dubbelsäng men jag säger bara det, ALDRIG igen. Ungen tränar faan karate på nätterna, smackar och gnisslar tänderna!

Söndag
Började också segt men åkte sen ner på stan för att fika och snacka skit med gänget. En trevlig eftermiddag vilken för mig kändes bra då jag fick träffa folk istället för att sitta hemma framför datorn eller läsa.
Sen bjöd pappa på kebab på Rixos.. mumms 
Läste för övrigt ut Twilight igår samt att jag läste ut Eskort av Christina Wahldén.

Nu ligger jag och lyssnar på 50-tals musik på Spotify i väntan på Hemsökta hus på 4plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0