Man tager vad man hager

Det kan man verkligen säga om min sysselsättning för tillfället.

Köpte som sagt en ny t-shirt på GinaT här om dan och det var verkligen superskön.. tänkte därför ha den på mig ikväll när vi ska på bio. Mena man vill ju ha lite mys på sig även fast man kanske inte går i mjukisar.

Men så smart som jag var går jag och får en fläck på den. Var bara att handtvätta och då vi inte har tvättmaskin eller torktumlare inne fanns det inget mer att göra än att ta fram hårtorken. Yes ni hörde helt rätt så det jag gör just nu är att torka min t-shirt med min hårtork.

Jag kan ju säga att det tar tid och tålamod. Ingen idé att hänga ut t-shirten på balkongen då det regnar.
  

Ikväll blir det för övrigt Brüno på bio, har hört att det är galet rolig. Om man har sjuk humor kanske? men jag älskar Borat så det här kan ju inte vara sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0