Lättroad eller lättroad

Jag har nu tänk att visa vad jag gjort under ännu en av mina lediga dagar. Det har nu gått så långt att jag kan sysselsätta mig med nästan vad som helst tydligen. Hittade denna länk Easyhairstyler.com i min kompis Annie´s blogg. Man kan ladda upp en bild på sig själv och testa olika frisyrer och färger. Man måste registrera sig för att göra detta. Tyvärr måste man skaffa premium för att ha tillgång till alla frisyrer men jag tyckte man fick tillgång till en hel den iaf. Tillräckligt för att sysselsätta mig i några timmar haha.

Här är några bilder på mig i den frisyr jag gillade bäst i några olika färger.


Såklart var jag tvungen att testa några galna färger också!


Hann också med att testa en massa olika frisyrer, här är ett smakprov:


Avslutningsvis testade jag 3 kändisars frisyrer, kan inte påstå att de passar mig haha.


Billie Joe Armstrong, Christina Aguilera och Victoria Beckham

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha fan va kul! :-)

2009-07-30 @ 16:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0