Jävla virus

Min laptop typ krashade igår kväll när jag satt och surfa runt lite. Den startade om av sig själv sen var den helt pucko. Vad är det med mina datorer den här sommaren? Ena felet efter det andra jag blir galen!

Lyckligtvis kunde jag starta om den i felsäkert läge, göra virus sökning och köra en systemåterställning. Så nu är den sitt gamla vanliga tröga jag.

Men stackarn är gammal och har gått på halvfart i sådär 2 år nu. Väntar på att han ska ge upp när som helst men jag försöker ge honom så mycket kärlek som möjligt så han klarar sommaren iaf för jag har tänkt köpa en ny liten i höst. Har kollat på flera och har med största sannolikhet bestämt vilken jag ska ha.

Det enda som kvävs för att det ska bli verklighet är att jag får mina pengar för uthyrning av lägenhet samt att jag lyckas sälja min gamla kurslitteratur. Som efter igår såg lite ljusare ut när jag läste att Bettans kompis ska läsa PA i höst. PERFEKT!! Om hon inte redan skaffat böckerna.

Så hoppas hoppas och hoppas att hon är intresserad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0