Jag i ett nötskal

Min vana trogen så kan jag inte hålla mig till samma layout en längre tid och idag när jag surfade runt hittade jag denna snygga. Värsta wow känslan över det hela. Vill ju ha lite färg på tillvaron. Ska försöka ändra om rosa till lila också så smånging om. När jag har kollat runt bland andra bloggar har jag ju märkt vilket typ av personer som har rosa, tror inte jag behöver säga något. Och jag vill definitivt inte tolkas som en av dem.

Som sagt tycker bra om den nya bakgrunden även fast den är färgglad, är ju inte så att den lyser så ögonen ploppar ur skallen =D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åhhh angående Eko-läsken så var colan helt ok men det var ju inte coca cola direkt. Smakade ungefär som Smält Calippo cola med lite kolsyra i. Fruktsodan var inte heller så äcklig men ändå inte god, kan inte komma fram till vad den smakar men det var mer sprite smak över den. Undra då hur citron smakar hmm.

Aja ni dör inte om ni testar iaf och iskalla kan en vara riktigt god om det är varmt ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0