Hemma igen

Hemma igen från Kista Centrum. Sköööönt för jag är verkligen dödstrött nu. Det har varit en lång dag måste jag säga, men också kul. Shoppade lite också, eller rättare sagt 2 toppar på Gina 49 kr st. Inte farligt alls så jag är väldigt nöjd med mig själv.

Hur kommer det sig förresten att energin när man närmar sig Stockholm är mer stressad på något sätt. Jag blir alltid lätt stressad i trafiken på väg dit och när man är där känns det som alla försöker springa över en och man är tydligen konstant i vägen. Ser folk REA skyltar med ska man inte stå ivägen för då hoppar de på en. Vaddå kolla i lugn och ro? Där gäller det att roffa åt sig först sen kolla storlekar och lägga tillbaka det man inte vill ha. Har aldrig sett så mycket kläder på golvet i någon butik i Uppsala. Kanske nån gång när Gina har rea men that´s it.

Kände direkt när man körde hem och började närma sig Uppsala att stressen försvann och man blev avslappnad. Nej hua jag skulle aldrig trivas att bo i Stockholm på heltid. Förresten fanns det nån svensk för huvudtaget i Kista? Var min mamma som sa det och jag hade inte tänkt på det alls förens hon sa det. Kanske...

Nu är jag iaf hemma. Vi har hämtat Osamas kompis Mario som kom med flyget från England.. Få se hur det blir den kommande veckan med honom här. Han verkar iaf trevlig och jag har inget problem att prata med honom iaf.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nej Shlm är mer stressat än många andra STÖRRE städer vilket känns lite skumt. Men jag gillar Sthlm känner att man lever när man är där:)

2009-07-23 @ 10:01:17
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0