Håller med Anna

Tisdagar ÄR värsta dagen i veckan!

Inte bara kanske det att jag fått sova 4 timmar inatt eller att jag måste gå på jobbcenter när jag inte har något att göra där. Idag var vi typ 10 st varav 4 satt och kollade på film och resten satt och pratade. Så jag stack lite i 11 varför ska jag sitta där? Skickade även ett mail till min handläggare, kanske kan slippa nästa vecka som också är den sista.

Det är för övrigt piss väder och jag vet inte vad jag ska hitta på. bläää för den också...

Efter regn kommer solsken?? Yeah right när då??

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skönt att det inte är så långt kvar, blir det ngt med Grönan?

2009-07-28 @ 11:48:33
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jupp det är jag=) Kan alla dagar utom tis + ons o mån fm( kan efter 12 på måndagen)....



2009-07-28 @ 17:44:29
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0