Deglördag

Kan man helt klart säga. Vaknade 20 över 6 av det mest underbara dröm jag haft på senare tid.. DOh varför kunde jag inte få sova lite till? eller drömma? låg vaken 1 timme och funderade över min dröm (som jag inte vågar ta i detalj här) men det handlade om dig *mys*. Sen somnade jag om för att bli väckt av pappa 20 över 9. Han ville bara kolla så jag var vaken eftersom han skulle komma med bilen. Han kom väl med den till 10 och sen kunde jag inte somna om trots att jag var dötrött och hade ont i huve. Tanken var iaf att jag skulle hämta honom nu på kvällen för han har varit i Västerås på nå raggarbils grejs. Men han ringde nu på kvällen lite i 22 och sa att jag inte behövde för han fick skjuts hem.

Under dagen har jag läst en massa, första twilight boken och kan inte släppa den ifrån mig men har varit tvungen att göra det några gången under dagen. Tog bilen till Emilia också för att äntligen kolla in hur hon bor. Typiskt att det ska ta sån tid?? Vi köpte oss en varsin cola och sen vattenmelon, sen såg vi på några avsnitt av Sex and the city. Tv-serien är helt klart bättre än boken som jag gett upp.

Blev lite räkor och aioli med mormor innan hon åkte hem också. Gott!

Körde ner mamma, Osama och Achraf på stan så de kunde gå ut och festa. Sedan åkte jag hem igen och sov en timme på min brors säng (hans är mkt skönare än min systers, vilken jag nu får sova i eftersom hon är i Kroatien i en månad). Sen läste jag lite till i väntan på att mamma skulle ringa och ville hem.

Nu har jag precis hämtat dem på stan och det blev en sväng på MAX också. Nu är jag så trött att jag håller på somna sittandes så kanske är dags att stänga ner.

ÅÅhh ja just ja, har hittat en gammal barndomsvän på facebook och det känns jävligt kul. Vi har inte haft någon kontakt på över 10 år tror jag då hon flyttade till Falun. Kul, kul och skit kul...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är verkligen jättekul o hitta gamla vänner på fejjan:)

O det var kul att du kom förbi igår;) vi får ta en favorit i repris med sex & the city o då förhoppningsvis ett svalare rum!

2009-07-05 @ 14:12:06
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0