Armani Code Summer

Är en ny parfym som kommit ut iår tydligen som jag älskar. Mamma fick en flaska av Osamas kompis Mario, han visst inte att jag skulle vara här så hade tyvärr inte köpt med sig någon till mig men sa att han skulle fixa det när han kom hem igen. Jag sa det var lugnt men han insisterad. Så okej då, sånt är livet =)

Anledningen till att jag gillar den är att den inte luktar alltför starkt. Det funkar inte för mig. Eller som jag brukar kalla det "kärringparfym" dvs parfym som luktar starkt inte nödvändigtvis kärringar som använder ;) Ofta en anledning till att min syrra blir sur för hon har bara parfym som luktar starkt.

Rekommenderar parfymen iaf så får du möjlighet kolla upp hur den luktar på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0