Älska mig för den jag är

En av de vackraste låtarna jag vet är Ainbusks låt Älska mig för den jag är. Och det är helt sant det som låten vill frambringa. Man ska kunna bli älskar för den man är, utan att behöva ändra på sig. Alltså ska man också älska andra för de de är. Tänk på det!

Ainbusk - Älska mig för den jag är


Se mig för här är jag.
Låt mig få komma nära till era hjärtan så som den jag är.
Den jag försöker vara.
Ge mig min morgondag.

Min enda önskan nu och här:
Älska mig för den jag är.

Se fjärilns vingeslag i alla himlar fara.
Se alla ögon blinka stjärneljus.
Låt livet komma nära.
Se mig för här är jag.

Min enda längtan nu och här:
Älska mig för den jag är.

Låt livet komma nära.
Se mig för här är jag.
Min enda längtan nu och här:
Älska mig för den jag är.

Se fjärilns vingeslag i alla himlar fara.
Se alla ögon blinka stjärneljus.
Låt livet komma nära.
Se mig för här är jag.

x2 Min enda längtan nu och här:
Älska mig för den jag är. x2

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo precis,du vet ju hur irreterad jag var på henne i början men jag var stressad och tyckte det var jobbigt med en ny,men har lärt mig en läxa;-) Så tråkigt bara att hon läste det nu när vi äntligen blivit kompisar men vi har pratat igenom allt och är som tur vänner!



Jag är hemma i 2 veckor nu ungefär,vore kul om vi kunde ses och hitta på nått oxå;-)

2009-07-14 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0