Tvättning

Nu hänger kläderna på tork. Det börjar nästan bli besvärligt att tvätta i tvättstugan nu. Med 7 maskiner på 4 torktumlare varav bara 1 som fungerar och så har det varit hela hösten. Börjar bli trött på det faktiskt. Hur svårt kan det vara att fixa? Jag vet att jag kontaktat ÖBO i ärendet 2 gånger och det borde ju vara fler som gjort det samma. Så det är jag oerhört trött på! Är inte så kul att det tar 3 gånger så lång tid att torka sina kläder som det ska göra. Förstår inte varför de inte fixar dem på en gång. De borde ju fatta att studenter också vill ha rena torra kläder på sig. Är inte så att man har en hel lägenhet att hänga grejer i.

Aja snart är det iaf gjort och då ska jag ut på ärenden med Nina. Blir lager, lågprismagasinet och Marieberg. För min del är nästan alla julklappar köpta men behöver ändå lite grejer. Så det är bara att passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0