Trött, tröttare, tröttast!

Att jag är konstant trött nu för tiden kanske inte kommer som en överraskning direkt. Så mycket som snurrar i huvudet så det ibland är svårt att sortera dem rätt. Det är oerhört tröttsamt just nu när man skulle vilja vara helt klar och fokuserad. Måste hela tiden peppa mig själv och intala mig själv "en dag till, en dag till, kom igen en dag till". Tror inte jag är den enda som känner så heller.

Just nu är jag så in i bomben trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, kanske hänger samman med huvudvärken som vägrar släppa! Helst skulle jag gå och sova redan nu men då vaknar jag typ 3-4 inatt. Kanske inte vad jag vill just nu.

Kanske ska lägga mig framför tvn och bara kolla på nått. Förhoppningsvis kanske man kan sluta tänka för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0