Telefonköer

Är det något jag hatar så är det att sitta i telefonköer. Det går ju inte snabbt direkt och det är astråkigt. Nu på dan har jag fått ringa till Telenor igen efter att de inte ändrat om mitt abonnemang även fast jag ringde dem och sa att jag ville ändra. Bra sätt att få kunder på? Jag skulle inte tro det!

Men nu är det iaf fixat. Killen som jag pratade med var väldigt hjälpsam och han fixade allt på några sekunder och har fått mail som bekräftat ändringen. Äntligen lite bra service. Har liksom inte haft problem innan men blev besviken när de inte utförde det de utlovade.

Om ni undrar varför jag har så mycket kläder på mig så är det för att universitetet dragit ner på värmen eller nått nu när få studenter finns kvar. Det är iaf min teori. Svinkallt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0