Superfinal

Det kommer bli superfinal i idol nästa vecka. Calle och Erik!! Mena jag blev typ kär i Calle redan under audition men jag trodde aldrig att han skulle klara det såhär bra! Erik har jag också tyckt varit toppen och det är extra kul eftersom vi gick i skolan tillsammans (parallellklass iaf). Visst var väl Tove bra men jag tycker juryn valde konstiga låtar till henne. Och omvänd psykologi, att hålla på klaga att åååh de gjorde det så svårt för mig jag fick kämpa och det var svårt. Livet är svårt, deal with it!

Tycker däremot att det är töntigt med folk som hoppar på andra för att de håller på Erik, Calle eller Tove. Vem har sagt att det BARA är småtjejer som röstar på Erik. Varför kan det inte vara småpojkar som röstar på Tove? Jag tycker det är töntigt med folk som inte kan följa spelets regler. Varför röstade ni inte mer då?

Jag röstade faktiskt på Erik igår eftersom jag tyckte att han förtjänade en plats i finalen och inte att Tove förtjänade den mindre. Jag hade förväntat mig Tove och Erik i final och inte Calle. Men jag gillar läget.

Jag kommer iaf se på finalen med Sandra och se hur det går. Tror ändå Erik vinner hela skiten! Varför? För att han förtjänar det. Har skulle inte vara i final och få hyllningar av juryn gång efter gång. Varför skulle Kiss hylla honom och lägga honom på sin hemsida om han inte var bra?

Typiskt svenskt att inte kunna vara glad för andras skull?

Kommentarer
Postat av: Sandra

helt rätt!:-) gillar dina kommentarer på min gästbok! men jag vet av erfarenhet att det är ingen ide att fortsätta prata med honom för då slutar han aldrig..bara att låta honom va,han har ju inget liv;-)

2009-12-05 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0