Plugg, plugg och lite mer plugg

B-uppsats som vanligt. Detta beskriver kanske vilket liv jag lever just nu. Det suger faktiskt men det är sant. Ibland finns det sånna perioder i livet och det är bara att kämpa sig igenom. I slutändan kommer man till insikt vad man lärt sig under perioden. Det är som sagt inte hur fort man kommer framåt utan på vilket sätt man gör det. Alla motgångar gör en starkare. Men jag känner att ett lov är välbehövligt. Kommer dock inte sluta kämpa förrän jag nått dit och vill och är nöjd med det som åstadkommits. Jag tror att våran uppsats kommer bli bra. Det är klart att man är så insnöad på sitt och kommer få kritik på det man gör men om jag ska jämföra med de andra uppsatserna jag kollat på så tycker jag att våran är bra och strukturerad. I slutändan är huvudsaken att vi i gruppen är nöjda och att våran handledare som sätter betyg på oss tycker att vi gjort det vi ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0