Mitt i veckan

Dagarna går fort nu, de bara flyger iväg. På gott och ont. Känns som att det finns så mycket man bör göra innan det är dags att åka hem över julen. Antar att jag kommer få köra storstädning och sånt här hemma i helgen för jag orkar inte på kvällarna, helt slut.

På tal om min skinka så kan jag utan att överdriva säga att den är mörkblå. Varför sola och bli brun när man kan köra på en sten i full kareta och bli blå? Smurf kanske bli mode så småningom?

Idag är det uppsatsskrivande, som vanligt. Vi ska också ha provopponering på en annan grupps arbete. Jag har ingen lust alls med det om jag ska vara ärlig.

Slänger in en liten bild från när jag var i Holland. Gissa vilka fötter som är mina hehe


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vita jympaskor mörka jeans?

2009-12-16 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0