Min mormor

Är en jävel på att spela Yatzy. Mamma, mormor och jag har kört några omgångar nu på förmiddan i brist på annat och mormor har vunnit varenda gång. Hon har fått Yatzy varje gång också vad är det här liksom? Man kan ju lugnt säga att hon har haft flow idag. Igår vann jag muahaha... Men måste säga att det är skit kul med sällskapsspel. Man skrattar skit mycket, kanske inte när min bror är med för han är en sån dålig förlorare!

Om en stund ska jag till farmor på lite mat och fler julklappar =) Ska kul intressant.

Efter det så ska pappa köra mig till Anna i Eriksberg. Blir förfest där för utgången ikväll. Jag har faktiskt längtat efter den här dagen för jag brukar alltid ha sjuk kul och bli asfull. Kan vara att min kropp inte riktigt klarar hetsen innan jul och sen är man helt seg i skallen. Vi får se vad som händer ikväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0