It´s my mess!

Ibland önskar jag att jag bara kunde lämna mitt rum och låta det se ut som sju svåra år när jag åker hem till Uppsala. Men klart och tydligt så kan jag inte det. Hur kul är det att komma tillbaka när det är kaos? Så nej man måste städa och fixa så man bara kan dumpa sina grejer på golvet när man är tillbaka.

Just nu håller jag på att röja på mitt golv och packa. Ska ta en sväng i badrummet lite senare eller kanske imorron för det går ganska fort. Städade förra veckan liksom. Det är ingen idé att dammsuga förrän imorron kväll. Blir troligtvis att klippa håret också. Linas syster är hårfrissa så för en liten slant stället hon upp.

På onsdag morgon packar jag och Nina våra grejer och drar hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0