Friiiii

Nu är jag äntligen fri från plugg i 2 dagar. Det är ju lyx! Måste visserligen läsa arbetet hittills och tänka igenom det lite före måndag men det är inget seriöst plugg. Helgen ska bedrivas på följande sätt. Idag ska jag nog bara slappa. Funderar på att ta mig ner på stan och kolla på lite fler julklappar eftersom klockan inte är så mycket. Annars tar jag det imorron då jag också tänk ta en sväng till IKEA, eventuellt Rusta också men få se om jag pallar! Söndag kommer nog till stor del bestå av städa, tvätta och förbereda packandet så jag slipper hålla på hela nätterna månda och tisda innan jag åker hem på onsda. Längtar efter lite långledigt nu!

Kommentarer
Postat av: emilia

Jo det är sant men vill inte läsa längre än 3 år så 2011 hoppas jag verkligen att det finns jobb.

2009-12-18 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0