Det bästa av idol Calle

Ja det kommer bli verklighet. Även fast han "bara" blev tvåa i årets idol får han nu chansen att spela in en skiva med de bästa låtarna han framfört under hösten. Jag tycker faktiskt att det inte är mer än rätt. Det var en väldigt jämn final och vem som helst hade kunnat vinna. Jag kommer köpa skivan helt klart. Kommer likaså köpa Eriks som också verkar göra en skiva med hans bästa låtar från hösten. Jag säger att det är en jävla tur för då är det låtar man känner igen. Nackdelen med alla idol-vinnar skivor hittills är faktiskt att skivan inte är så jätte bra. Nån bra låt såklart men ingen som sticker ut. Det om man inte räknar med vinnarlåten från varje år som blivit succé! Jag tycker alla har varit bra på sitt sätt.

Man kan ju tycka att vad är poängen med att komma etta om tvåan nu får göra samma sak? Ja livet är hårt. Tyvärr tror jag alltid att ettan i idol kommer förlora lite på det eftersom de blir fast i ett förutbestämt kontrakt medan tvåan, trean eller vilken annan från säsongen får göra sin grej. Det är därför man kommer ihåg dem. De sticker ut.

Aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: emmy

Hej! Ja dig kommer jag ihåg! Hur är det med dig? Kul att du hittat min blogg !

2009-12-14 @ 21:57:25
URL: http://emmyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0