Datanörd

Det kanske är vad jag skulle ha blivit. Måste ju ha valt fel någonstanns på vägen. Håller just nu på att installera min brors nya dator och på det så sitter jag och kopplar in router och annat. Hittills har det enda problemet varit att den första rounterna var trasig så vi fick åka till elgiganten idag igen. Nästan så att man är stammis! Jag passade då på att köpa en mackgrill. Gottigott haha..

Men nu funkar allt iaf så det enda jag kan göra är att sitta och vänta på att datorn installerat sig klart. Först då så är det dags att lägga in alla program och annat. säger bara suck för sånt här. Det tar en jävla massa tid! Känner mig dock stolt att jag kan göra detta själv. Vem behöver en karl? haha

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha! Jag läste att du köpte sig en MakRILL... Haha!

2009-12-29 @ 18:35:16
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0