Dan före dopparedan

Och vart är min julkänsla? Trodde jag hittade den förra veckan när vi hade julmys men nu är det borta igen. Kanske återinfinner sig senare idag när vi är klara med uppsatsen. Pressen att bli klar med den är kanske starkare än att känna efter julkänslan.

Men ska bli sååååå skönt att bli av med uppsatsen för nån vecka iaf. När vi skickar in den idag kan vi inte göra så mycket mer så då är det bara att släppa den.

Så blir det klippning idag också.

Sen måste jag röja det sista här hemma och kolla så jag har allt med mig. Men packade det mesta igår så tror inte att jag missat något som jag vill ha med mig i klädväg iaf. Den blir det kanske petigare med andra småsaker och prylar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0