Avatar

Fy på mig. Jag har faktiskt inte bloggat på hela dagen. Vet inte vart tiden tar vägen ibland. Vad har jag gjort idag egentligen? Det började väl med att jag tog mig en välbehövlig sovmorron. Hur skönt som helst. Sen har jag snackat skit med mormor innan hon åkte hem. Fick skotta fram bilen när vi skulle åka iväg, dagens träningspass blev att skrapa alla rutorna för det var ett tjockt laget av stenhård is. Tror säkert att vi höll på i 30 min eller mer. Helt galet! när vi äntligen var klara drog jag och mamma först till Elgiganten för att kolla på dator åt Zebban men man får inte så mycket för 3000 kr tyvärr så tror han får spara lite till. Men wow vad nya Elgiganten är stort! Mycket folk var det också så jag och mamma drog vidare till IKEA där jag köpte nya påslakan för presentkortet jag fick av farmor i julklapp. Så tack farmor för de nya supersköna sängkläderna. (mer om vad jag fick i julklapp kommer imorron).

Jag har också lagt in massa nummer på min nya mobil idag. Blev verkligen en helrensning av nummer känner jag och det behövdes verkligen! Ut med det gamla säger jag bara. Varför spara nummer man vet att man aldrig kommer använda?

Nu på kvällen har jag varit med pappa och Mia på bio. Vi såg Avatar. Måste säga att jag tycker den är en av de bästa filmerna jag har sett! Det var också min första 3D film och det var lite spännande.. Otroligt hur fort hjärnan anpassar sig. Jag vet man borde kanske inte tänka på sånt när man är på bio men det gjorde jag. Mena från början när jag satte på mig brillorna och ögonen kändes väldigt ansträngda i början av filmen men när man kom i i den så tänkte man inte alls på det. Skit cool upplevelse måste jag säga. Filmen väckte också en hel del tankar. Människor är verkligen ett hemskt släkte! Vi bara förstör och tar allt för givet. Säg inte att det inte är så för folk bryr sig mest om pengar och hur man ska kunna tjäna så mycket som möjligt. Det blir så tydligt när man ser det i perspektiv. Aja jag har gott om tid att filura på detta imorron. Nu ska jag sova.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0