Årets julklappar

Måste säga att jag fått många och bra julklappar iår. Inte för att jag inte brukar gilla det jag får men iår känns extra bra. Tänkte därför lista lite av det jag fått.

  • Brödrost
  • Vattenkokare
  • Popcornmaskin
  • Glas från IKEA
  • En jätte fin handväska
  • Presentkort på IKEA som jag köpte sängkläder för
  • Lite småprylar som bla ljus, handdukar, örhängen, bok...
  • Presentkort på Åhléns och Uppsala Föreningen (dvs att man kan handla med den på de flesta butiker i uppsala)
  • Har också fått massa pengar.
  • Bakformar (4 pack olika)

Gav mig själv som egna julklappar i form av en Samsung Jet och en extern hårddisk också.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

SV: Kollade nyss en klipp på honom o jag kommer ihåg när han var med i idol :D

2009-12-29 @ 12:55:19
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0