Varma soliga lördag

Och jag har ingen lust att göra något överhuvudtaget. Skulle visserligen fortfarande behöva städa och tvätta men orka! Det är för varmt just nu iaf. Helst skulle jag bara vilja ligga och steka någonstans men inte när man bor mitt i stan kanske. Varför har vi inte ett hus på landet? Jag ska iaf tjäna så mycket pengar så inom 10 år ska jag kunna köpa mig ett hus på landet. Snacka skönt! Mena kanske inte ett hus mitt ute i ingenstanns men så det finns buss så man kan ta sig till och från stan smidigt när man inte kan köra bil.

Man kan väl drömma? Framtiden får väl utvisa hur det blir.

Såg för övrigt detta när jag var på väg hem efter att ha gett katterna frukost:

Försöker fortfarande fundera ut om de slåss eller försöker para sig. Tycker kanske det är lite sent för parning i slutet av sommaren?! Nån som vet när det är förökningsdags för humlorna? (Det här räknas inte som porr va??) haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe jo det är cdon,s fel enligt mig;-) hehe nej han ser inte gammal ut,är sååå snygg:-p

2009-08-08 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0