Trött trött

Måste säga att jag är skit trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna men samtidigt vill jag inte sova då jag ser film på 3an med Brad Pitt. Jag förstår den inte riktigt måste jag säga, den är mysko. Nånting med Joe Black heter den iaf.

Idag har jag fått allt gjort utom att göra Tacopajerna. Vet inte vart tiden tog vägen och imorron måste jag ha packat klart och vara redo för att åka ner till Örebro på torsdag morgon. Känns skönt men samtidigt har jag börjat tycka det är skönt at vara ledig igen. Är det inte sjukt? Men saknar iaf alla sköna människor i Örebro så kan inte vänta tills jag kommer ner.

Idag hann jag också med en fika med Emilia på Expresso house. Drack nå jätte god Hallon&Granatäpple Frapino där mums ska nog gå och köpa en imorron med. Den var vanligglass med nå såsblanding. Massa värt det med studentrabatt. Typiskt att jag hittar stället när jag snart sticker =P

Imorron måste jag gå och hämta mina nycklar också. Och det är ju inte i närheten av där jag bor heller. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Meet Joe Black;)...de var sjukt goda nästan så att jag åker till gränby för att köpa en islatte;)

2009-08-19 @ 10:45:38
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0