Tisdag

Vad har man gjort idag egentligen?

Visst fick gå upp tidigt för att gå på jobbcenter, där satt jag och kollade på 25 min film sen ett tag vid datorn och kollade på diverse stipendier man kan söka. Vid halv 11 fick jag nog och åkte hem.

Sen har jag tittat lte på tv, städat upp lite i rummet och så tog jag mig till Emilia för att spela kubb. Sorry Emilia men det blev utklassning. Tappade räkningen så tänker inget nämna. Efter det gick vi till Folkes och köpte lite proviant. Sen blev det Sex and the City maraton. Seriöst måste vara den bäsa serien någonsin! Ska nån gång försöka invistera i en samlingsbox. Men just nu får jag leva utan det. Kan ju säga att jag sett långt ifrån alla avsnitt och många har man glömt bort.

Kvällen kommer nog bli ganska tråkig utan Morden i midsomer igen. Ska väl se Paris Hilton´s bff

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: tack så jättemycket Emma :)



jaa, då måste du ju slå till rejält!

2009-08-05 @ 10:44:36
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0