Snart sovdags

Var tvungen att blogga lite innan jag hoppar i säng. Mena är man beroende så är man beroende. Tänk på att det är mer hälsosamt än tex rökning eller godis.

Har iaf haft en underbar dag. Åkte till Länna badet där jag låg och stekte mig och avslutade med ett dopp då det var svinkallt. Känns dock att solen inte alls tar lika mycket nu som den gjorde i början av sommaren. Hade inge solsydd alls på mig och jag är inge röd alls. Kan ju hoppas på lite färg iaf!

Sen blev det lasagne hos pappa. Har velat ha det i evigheter så idag gjorde vi det. Jätte gott vart det!

Nu har jag för övrigt något mer att se fram emot den här veckan. Grönan på torsdag är spikad, äntligen. Den blir det väl mat och ev. utgång på lördag. Får se hur jag känner dock. Är inte så sugen på alkohol efter panik attacken i söndags direkt. Men nu har jag visserligen mått bra då mina "spöken" försvunnit.

Nej sovdags nu kanske.. Näst sista dagen på jobbcenter imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0