Regn och rusk

Man skulle kunna tro att hösten tittat in redan. Eller juste sen mitten på Juli har det varit skit sommar iaf. Brännan man haft har ju nästan försvunnit. En utlandssemester är vad man skulle behöva just nu för att fylla på batteriet. Så känner iaf jag efter att igår varit väldigt trött och hängig och idag är det inte mycket bättre. Vaknade med huvudvärk och även fast jag sovit underbart skönt inte vill upp. Kanske är det för att det känns som att hela dagen är förstörd? Det var menat att vi skulle gå på American car show här i Uppsala idag men hur kul på skala 1-10 är det när det regnar? Inte ett dugg måste jag säga. Ska försöka peppa på pappa och åka och kolla på en regnjacka till mig iaf. Skulle vilja fara en sväng till Rusta ochså eller Ö&B kanske.

Vi får se vad som händer. Prio 1 just nu är frulle..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skulle gärna göra då det innebär mkt pengar, men finns inte så mkt fiskrensningsjobb ute;)

2009-08-22 @ 12:11:02
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0