Planera, planera och planera

Det är vad jag gör just nu för att få allt jag vill göra att gå ihop. Och jag vet att jag måste få ut de här sakerna ur mitt huvud innan jag ska sova. Vilket kommer ske väldigt snart för jag är skit trött samt att det inte finns något på tv eller så.

- Packningen imorron
- Inköp av blommor imorron
- Allt som ska göras i Örebro när vi kommer ner på onsdag
- Fest i helgen, vilken dag och när
- Passa Bulten och greja
- Datorplanering (har bestämt mig för en blå istället för röd) samt tillbehör till den...
- Artiklar till nästa vecka när allt drar igång
- Träning och annat

Jag har kommit fram till att jag nog ska träna på Friskis i höst och inte på campus eftersom jag inte tycker att det finns så roliga pass där. Friskis har helt klart bättre utbud och när jag var in på deras hemsida så kan man välja bara jympa pass i 3 mån, halvår, år och massa annat. De hade flera olika utbud som jag gillade och gå på massa gympa pass i 3 månader för 580 kr tycker inte jag är så dyrt. Visst ligger friskis mitt i stan i Örebro så man får cykla eller ta buss men den kostar ju bara 10 kr och räcker 3 timmar. Ingen man dör av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0