Örebrewww imorron

Håller nu på att förbereda flytten ner till Örebro imorron. Och hur långt har jag kommit då kan man fråga sig? Jag har inte ens börjat packa om jag ska vara ärlig. Var så uppe i varv och exalterad över hundra andra grejer igår kväll så hann inte börja då. Nu på morron hjälpte jag mamma att diska. Ska snart gå ner och möta mamma och mormor för vi ska ut på lite ärenden nån timme. Sen blir det hem och sätta fart.

Egentligen borde det inte ta så lång tid dock. Mena i stort sätt är det ju bara att slänga ner allt som ska med i väskan eller nå kasse så är det klart.

Så blir man ju sambo imorron också så kommer bli lite pyssel med det. Men det ska nog gå bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0