Molly Sandén

Jag har funderat på det här med Sveriges "barn stjärnor". Då menar jag lite Amy Diamond, Molly Sandén och vad de nu heter. Det är inte riktigt mitt område måste jag säga men en tydlig skillnad som jag har märkt och tänkt på är just Amy och Molly. Mena de är lika gamla men de känns absolut inte det.

Mena Amy faller mig faktiskt inte alls i smaken. Tycker hon är lite barnslig i musiken för sin ålder. För att inte tala om att hon ser ut som 12 också. Men vissa mognar väl senare.

Molly däremot känns mycket mognare. Jag gillar starkt hennes musik och jag tycker att hon har en enorm och vacker röst. Jag tycker att hon är söt också faktiskt. Jag hittade också att hon gjort en svensk version av en av mina absoluta favorit låtar. Den heter Hallelujah gjord av Jeff Buckley. Peter Jöback har också sjungit denna låt med bravur.

Måste faktiskt rekommendera Mollys album "Samma Himmel"

Hallelujah



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hallelulja med Jeff Buckely är en av mina favoriter också;)

2009-08-23 @ 01:41:11
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Det är en av de låtar där jag faktiskt tycker att covern är bättre än orginalet;)

2009-08-23 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0