Minutes of fame

Kom på att Polly aldrig fått mycket uppmärksamhet i min blogg. Mena jag har ändå haft henne sen jag gick i 5an kanske. Så det är några år.. Men kan ju säga att hon var mycket roligare att ha att göra med när hon var mindre eller så kanske det var för att man var yngre. Eftersom mamma är allergisk så är det svårt att ha pälsdjur hemma. Så det var pappa som hade katt och andra släktingar som har haft hund eller andra djur. Men jag älskar djur så det är synd.

Polly har dock bott hon min pappa de senaste 3 åren. Hon skulle först bo där några månader medan de gjorde stamrenovering i våran lägenhet sen har hon helt enkelt blivit kvar där och nu har jag tröttnat helt på henne så pappa får behålla henne tills vidare. Han verkar inte bry sig iaf då har fixar och donar emellanåt.

Men hon är faktiskt söt min lilla Polly. För er som kanske inte vet vem Polly är kommer här lite bilder.



Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: aah, AJ.. fyfan =/ vad händer då? :)

2009-08-08 @ 14:52:38
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha, det ser ut som hon skulle behöva ett större kar.

2009-08-08 @ 17:57:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0