Måndag och 3 veckor kvar

Idag är det exakt 3 veckor tills jag börjar plugga igen. Tro det eller ej men jag längtar faktiskt skit mycket nu. Jag är trött på att inte ha så mycket att göra emellanåt. Visst nackdelen är väl att man måste plugga massa litteratur men det klarar man. Jag längtar också efter fasta rutiner och kunna göra vad jag vill, äta vad jag vill osv.

Det är lite svårt nu när man är hemma över sommaren eftersom man har 4 personer till att ta hänsyn till, dessutom 4 personer med olika smak på mat så det blir mest samma sak. Mamma ska bara ha kött och potatis, Osama äter ju inte fläskkött så blir det kyckling för att få liter variation, Zebban (bror) gnäller på den mesta just nu och sitter helst och spelar CS hela dagarna och Ida (syster) har kommit hem nu så hon börjar väl sitt alldagliga tjaffs med mamma när som helst.

Jag föredrar variation men det verkar vara lite svårt. Men om ca 2,5 vecka åker jag iaf tillbaka till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0