Ligatiteln till Liverpool i år?

Jag man kan väl alltid hoppas? Eller? Det känns som att det kan vara deras år i år.

Det gör iaf jag då jag sedan 2004 varit ett Fernando Torres fan och vet inte hur länge jag gillat Gerrard. Så för mig är det klart. Jag hoppas att de vinner med dunder och brak. Det kanske kan ge ett och annat malligt Man United fan en läxa. haha (Min bror är en av dem).

Det roliga med Liverpool förra säsongen var att de aldrig gav upp. Underläge eller en omöjlighet.
Kanske blir lite svårare nu utan Alonso på mittfältet dock men vi får se.

Vet inte varför jag helt plötsligt blivit så fotbolls galen. Kan väl bara säga att fotboll har blivit roligt igen.

Aftonbladet.se
 har lagt upp lite inför fakta om Liverpool.

Måste säga att det är lite kul med Zlatan i Barcelona också. Har alltid gillat Barca men det har kommit lite i skymundan efter Henke lämnade. Nu ska det bli intressant att se vad Zlatan och Messi kan göra med laget. C. Ronaldo i Real Madrid skiter jag faktiskt i lite men ska bli kul att se om han kan höja Real lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0