Koncert i Kungsan

Det är faktiskt det enda som står på schemat idag. The Voice (radiokanalen) kommer ha en gratis koncert i Kungsträdgården i Stockholm kl 20 idag. Måste erkänna att jag inte lyssnar på den radio kanalen heller. Jag är väldigt dålig på att lyssna på radio för övrigt. Lyssnar jag på musik är det vad jag har på datorn eller Spotify, aldrig radio. Radio blir det när man lånar mormors bil och måste köra mamma nånstanns för hon lyssnar ju bara på lugna favoriter annars blir hon tjurig.

Har egentligen ingen aning om vilka artister som kommer vara där heller. Som jag lärt mig är The Voice mycket R n B  och hip-hop musik och det lyssnar jag mest på om jag är ute och dansar, inte så jätte mycket privat alltså. Men gratis är gratis så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0