Känslan av lättnad

Har ni nån gång tänkt på hur skönt det känns när man har gjort klart något? Mena vissa saker är jätte jobbiga att ta tag i och ibland väntar man in i det sista, eller tills man måste göra det. Men när man sen tar tag i det går det av bara farten och tar egentligen inte så lång tid. För att inte tala om hur lättad man känner sig när det är utfört.

Så känner jag lite idag även fast det bara gällde städnign och tvättning och det gör jag ju egentligen för mig själv och ingen annan.

Men det finns inget som känns så bra som att göra något för någon annan. Det gör det faktiskt inte. Försöker ställa upp så ofta jag kan. Kanske inte när mamma behöver hjälp eftersom hon bara gnäller och säger aldrig tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0