Juste...

Jag lovade att dela med mig lite om mina sjuka drömmar..

Kan säga att jag är sjuk imponerad av min fantasi när jag drömmer. Jag har absolut ingen aning om vart jag får allt ifrån så jag delar med mig av en dröm den andra har väckt lite mycke diskussionsmöjligheter för att lägga upp tror jag. Kritiskt tänkande ni vet och jag tror jag blivit hjärntvättad av Kjell Enhager. Även fast jag tycker att det han säger är vettigt, om det funkar i verkligheten är en annan femma haha. Kommer testa i höst haha.

Aja en dröm var det... Here it goes...

Här om natten vaknade jag av att jag drömt att Harry Potter kommit på sin kvast för att rädda mig från någon eller något. Jag vet tyvärr inget mer hahaha.

Men man kan ju undra.. Är inte direkt så att jag har en crush på Harry Potter vad jag vet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0