Happiness Friday

Det skulle jag vilja påstå att det är iaf. Sov skit bra inatt, älskar att vara tillbaka i Örebro och sova i min egen säng. Jag hävdar fortfarande att det går bra att ha Emelie här. Visst är det lite smågrejer som man tänker på som man själv inte brukar göra tex att lämna toalocket öppet osv, men det är inget som har irriterat mig (än?). Nej då det är inget jag irriterar på mig här faktiskt eftersom min toa är ren det är den inte hemma därför irriterar jag mig på mamma. Jag har ju en bror som på något vis skiter så det stänker i hela toan och så tar han inte bort det. Fräscht liksom!

Vi har också varit ner på stan och shoppat lite. Då jag fortfarande inte har fått några pengar så hade jag inte mycket att shoppa för. Därför till min lycka hittade jag en Aprikos/Svart rutig tub-klänning för 25 kr på Wear it! Då läste rätt 25 kr = 5x5! Asså man måste älska Wear it! Blev också avsminkningsservetter på H&M då mina var helt slut så det var nödvändigt ;)

Självklart blev det systemet också. Fick ju reda på att det hade nya lokaler så vi fick ju se till att hitta det. Mena de borde ju informera oss studenter bättre! Flytta systemet?! Oj oj oj! Men det gick bra, blev massa dricka när man ska ha både idag och imorron. Festa festa!!

Och det också. Måste påstå att det är superbra service på Pccity.se, beställde min laptop igår och har precis hämtat den på posten! Sånt gillar jag. Dock har jag inte tid att kolla mer på den idag eftersom jag och Emelie måste göra oss iordning och äta.

Måste också säga att det är inte ofta det kommer 3 karlar framspringade till en på stan och vill ha ens namn och mobilnummer på kroppen haha. Skrev på låret på en kille och magen på en annan haha. AAAh jag vill också nollas igen och göra konstiga saker! Det är roligt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det där med att ha toalocket uppe blir jag galen på.

2009-08-29 @ 11:34:24
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0