Gomorron, gomorron

Nu börjar det närma sig avfärd till Örebro. Rättare sagt om 2 nätter är vi på väg ner. Det innebär att jag kommer ha 2 hektiska dagar med att fixa och trixa med det sista innan dess. Det känns skönt men samtidigt konstigt att det redan är dags. Känns som att sommaren först gick långsamt sen ännu långsammare men de sista 3 veckorna har flygit förbi. Konstigt det där måste jag säga.

Idag ska jag först ner till stan och fixa med böcker och lite annat, som nämnt tidigare så har jag ett antal cd skivor som blev utan fodral så ska köpa något att sätta dem i. En cd bok aktigt där man får plats med flera skivor vore ju bäst. Få se vad jag kan hitta på.


Måste också se till att registrera mig på min kurs till hösten samt att jag måste lämna studieförsäkran till CSN. Ska försöka fylla i mina papper till försäkringskassan om bostadsbidrag också.

Kommentarer
Postat av: Isabel

På Biltema finns det bra "cd-fodralsböcker" som inte kostar många kronor.

2009-08-24 @ 14:16:18
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0