Går trögt

Måste säga att det går enormt trögt framåt när det kommer till mitt packande. Jag har inte börjat än och den är över 18. Skulle behöva hinna med att dammsuga min systers rum innan jag åker också. Kan säga att jag inte har någon lust alls. Blä om inte annat får jag göra klart så det bara är att köra med dammsugaren imorron innan vi åker. Få se vad jag hinner med. Kanske ska ta några svängar runt lägenheten och se om jag gömt grejer på något smart ställe..

Ps Jag har ångrat mig när det kommer till mini datorn. Jag vill ha den blå inte röd, blå är med min färg vet inte vad det var för fixidé jag hade om att jag skulle köpa en röd?!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hade inte heller sett den första, men jag gilla den fast tycker dark knight var bättre;)... Ha det så bra i Öret nu:)

2009-08-25 @ 22:22:04
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0