Fullmåne

Inatt blir det fullmåne igen. Och gissa vad det betyder för mig?

Jo jag kommer att sova piss dåligt, det började ju redan inatt. För att inte tala om att det brukar innebära huvudvärk under dagen som inte går bort. Det brukar inte vara sån sorts huvudvärk som gör att man inte kan röra sig eller nått utan mer som om huvudet är lite bortdomnat sådär. Förstår inte varför jag blir så påverkad, det har alltid varit så. Kan minnas redan när jag var liten att jag var påverkad.

Verkar vara fler som blir påverkade men få som säger något för att man vill vifta bort det. Är det så svårt att inse att vissa blir mer påverkade än andra utan att det behöver vara konstigt?

Någon mer än jag som blir påverkad såhär som vågar stå för det?

Kommentarer
Postat av: Nina

Hähä! Be jealous, be very jealous!!

Och förlåt för imorse! =D Jag kan faktiskt skylla på fullmånen då jag sedan 04 vakna till och från och sedan 06.30 inte kunnat sova alls!

2009-08-06 @ 08:05:45
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0