Försmak på ålderdomen

Tror jag idag upplever en försmak av vad ålderdomen har att erbjuda. Har som jädra ont i hela kroppen, det är helt sjukt. Lovar att igår var som ett intensivt träningspass hela dagen. Tom mina knäskålar värker! Det var skönt att sova även fast jag inte kunde somna direkt. Sov för länge också så huve känns som en stor boll också. Tur det är fredag så jag kan softa lite.
Skulle dock behöva ta mig till ICA Maxi och kolla om de har nå regnjackor kvar. De har varit billiga där och jag inser att jag lär få spendera mina sista kronor på en eftersom det kommer vara ett måste. Mena jag går inte ut ofta när det regnar och jag har förstört 3 paraplyer den här sommaren. Det funkar bara inte.
Och jag har faktiskt inte lust att lägga 7-800 kr på en jacka på Team Sport (då är det reapris).

Kommentarer
Postat av: Nina

does "försmak på ålderdomen" ring a bell? ;)

2009-08-21 @ 17:00:47
URL: http://finanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0